6 Aralık 2013 Cuma

Arka Bahçede Bilim 11. Bölüm

Arka Bahçede Bilim 11. Bölüm Bir taksi almak mı? Ben Adaları'na gidiyorum. -Cekti Bir asansör gibi? Bu taşıma alacağım. Ah, çöp? bu yorgun! Bir sürücü için gel! Ben yağmur hadi inanıyorum. Boşver, biz başlık aşağı koymak gerekir .... ' Svidrigaïlov arabaya zaten. onun şüpheleri o an için en azından karar vermiştir haksız. Bir kelime cevaplamadan döndü ve yürüdü Hay Market doğru geri. O sadece döndü olsaydı yolda o Svidrigaïlov bir değil çıkmak görmüş olabilir yüz adım kapalı, kabin kapatmak ve kaldırım boyunca yürüyün. Ama köşeyi dönmüştü ve hiçbir şey görebiliyordu. Yoğun tiksinti Svidrigaïlov onu uzak çekti. 'Bir an için yardım için baktım olabileceğini düşünmek bu kaba kaba gelen, bu ahlaksız şehvet düşkünü ve Blackguard! "diye bağırdı. Raskolnikov kararı çok hafif çıkardı ve oldu aceleyle: hangi Svidrigaïlov ilgili bir şey vardı ona belli bir orijinal, hatta gizemli bir karakter verdi. Kız kardeşi ile ilgili olarak, Raskolnikov ikna olduğunu Svidrigaïlov barış onu terk olmaz. Ama çok oldu yorucu ve düşünme gitmek için dayanılmaz ve düşünme Bu konuda. Tek başına iken, daha önce yirmi adım gitmemişti o derin düşünce içine, her zamanki gibi, battı. Köprü üzerinde ayağa kalktı
korkuluk tarafından ve su bakan başladı. Ve kız kardeşi onun tarafından yakın duruyordu. O köprü girişinde onu bir araya geldi, ama geçti onu görmeden. Dounia böyle tanıştım hiç önce Arka Bahçede Bilim 11. Bölüm cadde ve dehşet ile vuruldu. Halen durdu ve ona çağrı olup olmayacağını bilmiyordum. Aniden o Svidrigaïlov yönünde hızlı bir şekilde geldiğini gördüm Hay Market. O dikkatli yaklaşıyor gibiydi. O gitmedi köprü için, ama bunu yaparken, kaldırımda bir kenara durdu Tüm onu ??görmeye Raskolnikov en önlemek için olabilir. O bir süre Dounia gözlemlemişti ve işaretler yapıyor olmuştu O o konuşmak değil onu dilenmek işaret edildi sanılan kardeşi, ama ona gelmek. Bu Dounia ne oldu. O kardeşi ve tarafından çaldı Svidrigaïlov kadar gitti. 'Bize uzak acele yapalım,' Svidrigaïlov, ona fısıldadı 'Ben Rodion Romanovitch bizim toplantı bilmek istemiyorum. Ben restoranda onunla oturan oldum söylemek gerekir Bana baktı nerede, yakındır ve büyük zorluk vardı ondan kurtulmak. Bir şekilde benim mektup duymuştur Sen ve şüpheli bir şey. Bunun, ona kim değildi Tabii, ama kim o zaman, değilse? ' 'Peki, şimdi köşeyi döndü sonra,' Dounia, kesintiye 'Ve kardeşim bizi görmez. Seninle daha fazla gidiyorum söylemek zorundayım. Burada Konuş benimle. Hepsini söyleyebilirim sokakta. ' 'İlk olarak, ben sokakta bu söyleyemem, ikinci, sen Sofya Semyonovna çok duymak gerekir ve, üçüncü olarak, ben göstereceğim Bazı kağıtlar .... Neyse, eğer gelmek kabul etmeyeceğini Bana, herhangi bir açıklama ve de gitmek reddedecektir bir kez. Ama unutmamak için yalvarıyorum ki bir çok meraklı gizli sevgili kardeşim benim tutmak tamamen. ' Dounia tereddüt, durdu, ve Svidrigaïlov baktı gözleri arama ile. 'Neden korkuyorsun nelerdir?' Diye sessizce görülmektedir. 'Kasaba ülke değildir. Ve hatta ülkede bana yaptı Ben mi daha çok zarar. ' 'Eğer Sofya Arka Bahçede Bilim 11. Bölüm Semyonovna hazırladınız mı?' 'Hayır, ben ona tek kelime etmedi ve şimdi evde olup olmadığını oldukça emin değilim var. Ama büyük olasılıkla öyle. için günlük onu üvey gömdü: o böyle bir günde ziyaret gitmek olası değildir. Şu an için ben konuşmak istemiyorum bu ve ben kimseye yarısı size konuşulan pişman. ufak bir patavatsızlık gibi bir şey ihanet kadar kötü Bu. Ben o evde yaşıyor, biz buna geliyor. İşte Gördüğünüz, o, bizim ev o beni çok iyi bilir porter selam, o görür o olan bir bayan ve şüphesiz geliyorum zaten yüz fark ve eğer bunun mutluluk duyacağız Benden korkuyor ve şüpheli. Benim koyarak şeyler dilerim çok kaba. Ben kendime düz değil; Sofya Semyonovna en oda bir sonraki düz mayın o zâviye yanındadır. Bütün Zemin konaklama içinde izin olduğunu. Neden gibi korkmuş çocuk? Gerçekten korkunç miyim? ' Svidrigaïlov dudakları küçümseyen bir bükülmüş edildi


http://www.cizgifilmi.gen.tr/izle-arkabahcedebilim-cizgifilmleri.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder