29 Kasım 2013 Cuma

Arka Bahçede Bilim 10. Bölüm


Arka Bahçede Bilim 10. Bölüm Sonia, hayır, "diye geri çeviriyor ve asılı, mırıldandı başını. 'O kadar aç değildi .... Ben kesinlikle yardım etmek istedi annem, ama ... bu da gerçek bir şey değil .... Yapma , Sonia bana işkence. ' Sonia ellerini sıktı. ', Hepsi gerçek bu olabilir mi? Tanrı iyi, ne gerçeği! Buna kim inanır ki? Ve nasıl vermek olabilir sizin son çeyrek peni ve henüz soymak ve cinayet! Ah, 'aniden bağırdı,' bu para Katerina Ivanovna verdi ... para .... Para Can ... ' 'Hayır, Sonia, "diye aceleyle kırdı,' o para değildi bu. Kendinizi merak etmeyin! Annem beni gönderdi para ve ben hasta ne zaman geldi, gün sana verdim .... Razumihin gördüm ... o benim için aldı .... Bu para oldu mayın kendi. ' Sonia şaşkınlık içinde onu dinledi ve onun geleni anlamak için yaptım. 'Ve bu para .... Ben bile gerçekten bilmiyorum olsun yansıtan sanki herhangi bir para vardı, 'diye, usulca ekledi. 'Ben güderi yapılmış boynuna kapalı bir çanta aldı ... Bir çanta şey tam doldurulmuş ... ama o bakmadı, ben Ben zaman yoktu herhalde .... Ve şeyler zincirleri ve ıvır zıvır-ben ertesi sabah çanta ile bir taş altında gömülü V kapalı bahçesinde - Prospect. Onlar şimdi tüm vardır .... . ' Sonia dinlemek için her sinir gergin. 'O zaman neden ..., neden bunu soymak için yaptım dedi, ama aldı bir şey?
'diye bir saman alıcı, hızlı sordu. Arka Bahçede Bilim 10. Bölüm 'Bilmiyorum .... Ben henüz bu almaya mı karar vermedik para ya da değil, 'yine musing, dedi ve, uyanmak için görünen bir başlangıç ??ile, o kısa bir ironik gülümsedi. 'Ach, ne saçma Ben ha, konuşuyorum? 'şeyler Sonia zihninde ile parladı düşünce, o değildi deli? Ama bir kez reddetti. 'Hayır, bir şey oldu başka. 'O hiçbir şey, hiçbir şey yapabiliriz. 'Eğer, Sonia biliyor musunuz,' o, inançla aniden dedi 'Söyleyeyim: Ben aç olduğu için ben sadece öldürdü ediyorum eğer,' her kelime üzerinde stres döşeme ve anlaşılması zor görünümlü ama içtenlikle ona, 'Ben happynow olmalıdır. Ey iman gerekir bu! Sana ne önemi olur, 'daha sonra bir an ağladı Ben sanki umutsuzluk bir tür, 'sizin için ne önemi olur Ben yanlış yaptığını itiraf etmek? Eğer beni böyle aptal bir zafer ile ne kazanabilirim? Ah, Sonia, bu olduğunu için ben geldim size günlük? ' Yine Sonia bir şey söylemeye çalıştı, ama konuşmadı. Tüm çünkü 'ben dün benimle istedi Ben yapmamışlar. ' 'Nereye?' Sonia çekinerek sordu. 'Cinayet çalmak değil değil, endişeli olmayın, "diye acı acı gülümsedi. 'Biz çok farklı .... Ve, Sonia biliyorum, bu, artık sadece anlıyorum sadece bu an Dün benimle gitmek istedi! Dedim Dün Ben bilmiyordum. Ben bir şey için sordum, geldim size bir şey için-bana bırakın. Sen, beni bırakmayacak Sonia? ' O elini sıktı. 'Ve neden, neden söyledin? Neden onu bilmek izin verdin? ' o sonsuz görünümlü, daha sonra umutsuzluk içinde bir dakika ağladı ona acı. 'Burada, benden bir açıklama bekliyoruz Sonia, siz oturma ve bunun için bekliyor, ben görüyoruz. Ama Ben söyleyebilirim? Anlamıyor ve sadece yaşayacaktır sefalet ... Hesabımda! Peki, ağlıyor ve beni tekrar benimsiyor. Neden bunu yapıyorsun? Ben dayanamam çünkü benim yük ve başka atmak için geldim: size acı çok ve daha iyi hissediyorum olacaktır! Ve böyle bir ortalama sevebilirim sefil? ' 'Ama sen de, acı değil mi?' Sonia ağladı. Yine aynı duygu dalgası, onun kalbine artış ve yine bir an için yumuşadı. 'Sonia, ben kötü bir kalbim var, bu dikkat ediniz. Bu büyük bir açıklayabilir. Ben kötü çünkü ben geldim. Var gelmezdim erkek. Ama ben bir korkağım ve ... ortalama sefil. Ama ... boşver! Konu bu değil. Ben Arka Bahçede Bilim 10. Bölüm Şimdi konuşmak gerekir, ama başlamak için bilmiyorum. ' Durdu ve düşünce içine battı.

Arka Bahçede Bilim 10. Bölüm izle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder