10 Kasım 2013 Pazar

Arka Bahçede Bilim 7. Bölüm

Arka Bahçede Bilim 7. Bölüm kesinlikle onu götürmek yoktu. Bu çok oldu. Ve Luzhin var kızgın, çok .... O, burada konuşma yaptılar göstermek istedim onun öğrenme ve o tepe-düşmüş dışarı çıktı .... ' 'Daha sonra bu doğru?' Pulcheria Aleksandrovna ağladı. 'Için yarın, kardeşi kadar Hoşçakal,' Dounia şefkatle-'anne ... Hoşçakal, Rodya, bize gidelim' dedi. 'Eğer, kardeş duyuyor musun, "diye bir son verme, onları sonra tekrar çaba, 'Ben çılgın değilim, bu evlilik-bir rezillik. Let Bana bir alçak gibi hareket, ama değil gerekir ... bir yeterli ... ve ben bir alçak olmama rağmen, böyle bir kardeş kendi olmaz. Benim ya da Luzhin var! Şimdi git .... ' 'Ama aklını bitti! ! Despot 'Razumihin kükredi, ama Raskolnikov cevap olamazdı ve belki de yoktu. O tamamen, koltukta uzandı ve duvara döndü bitkin. Avdotya Romanovna faiz ile baktı Razumihin; onun siyah gözleri parladı; Razumihin olumlu onu bakışta başladı. Pulcheria Aleksandrovna bunalmış durdu. 'Hiçbir şey bana gitmek neden olur,' diye Razumihin için umutsuzluk içinde fısıldadı. 'Ben burada bir yerde kalacak ... eskort Dounia ev. ' 'Her şeyi yağma olacak,' Razumihin cevap Aynı fısıltı, kaybetme sabır-', merdivenlere çıkıp zaten. Nastasya, bir ışık göstermek! Sizi temin ederim, 'diye devam etti bir buçuk fısıltıyla
merdivenlerden-'diye neredeyse beni bu öğleden sonra doktor dayak ve olduğunu! Anladın mı? Doktor kendisi! Hatta o yol verdi ve böylece, onu terk onu rahatsız değil. Ben tetikte alt katta kaldı, ama aynı anda giymiş ve kapalı terlik. Ve yine kayarak eğer Gecenin bu anda, onu tahriş ve kendini yapacak Bazı yaramazlık .... ' 'Ne diyorsun?' 'Ve Avdotya Romanovna muhtemelen olanlarda bırakılamaz Sensiz konaklama. Nerede kalıyorsun düşün! Blackguard Pyotr Petrovitch daha iyi konaklama bulamadı ... Ama ben içmek için biraz yaşadım biliyorum ve bu var bana ne yapar ... yemin ederim, bu umursamıyorum .... ' 'Ama burada ev sahibesi gidersiniz,' Pulcheria Aleksandrovna Hasta Dounia için bazı köşe bulmak için onu yalvarıyorum ve ', ısrar gece bana. Ben böyle onu bırakamam, yapamam! ' Bu konuşma hemen önce iniş gerçekleşti ev sahibesi kapısını. Nastasya altında bir adım onları ışıklı. Razumihin olağanüstü heyecan oldu. Yarım saat önce, o Raskolnikov eve getirerek iken, o Arka Bahçede Bilim gerçekten çok özgürce konuştuk, ama kendisi farkında vardı, ve başını o vardı çok miktarda rağmen açıktı batırılmış. Şimdi ecstasy sınırındaki bir haldeydi, ve tüm sarhoş iki katına ile başını uçmak gibiydi olduğunu etkisi. O hem kendi tarafından ele geçirmek, iki bayan ile durdu eller, onları ikna, ve konuşma şaşırtıcı sadeliği ile sebep ve hemen hemen her kelime de o Muhtemelen argümanlar vurgulamak için, çıkardı, o sıkılmış acı bir mengene ellerini. O görgü için en az bakılmaksızın Avdotya Romanovna baktı. Onlar bazen, onun büyük kemikli pençeleri ellerini çıkardı ama çok sorunun ne olduğunu fark gelen, hepsini çekti ona daha yakın. Onlar önde gelen kafa atlamak için söyledim isterseniz merdiven, o düşünce olmadan yapardı onların hizmetinde veya tereddüt. Pulcheria Aleksandrovna genç adam gerçekten çok eksantrik ve olduğunu hissettim rağmen elini sıkışmak çok fazla, onun Rodya üzerinde onu anksiyete o kısmetli olarak onun varlığı baktı ve bütün özelliklerini fark için isteksiz. Ama olsa Avdotya Romanovna onu anksiyete paylaşılan ve ürkek değildi eğilim, onun gözlerinde parlayan ışığı göremiyordu Arka Bahçede Bilim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder