6 Kasım 2013 Çarşamba

Arka Bahçede Bilim 6. Bölüm

Arka Bahçede Bilim 6. Bölüm hemen hemen her gün birbirlerini görmek. Ben, bu bölümü taşındı biliyorsun. Ben sadece sadece taşındı. Ben onunla oldum Luise Ivanovna bir veya iki kez .... Eğer, Luise hatırlıyor musunuz Ivanovna Luise? 'Ben deliryum bir şey söyledi mi?' "Ben de öyle düşünmek gerekir! Kendinizi yanında idi. ' 'Ben ne hayran mı?' Sonraki 'ne? Ne hakkında rave mi? Ne insanların yaptığı hakkında hayran .... Peki, kardeşim, şimdi zaman kaybetmek olmamalıdır. Karşı çalışmak. 'O masadan kalktı ve onun kap aldı. 'O nasıl devam ediyor! Bazı izin olan korkuyorlar gizli? Kendinizi Merak etmeyin, siz bir hakkında hiçbir şey söylemedi Kontes. Ama bir bulldog hakkında çok şey söyledi ve küpe ve zincirler hakkında ve Krestovsky Adası hakkında ve bazı porter ve Nikodim Fomitch ve Ilya Petrovitch, Yardımcılığı. Özel olduğunu ve başka bir şey İlginizi kendi çorap oldu. Sen sızlandı, 'ver benim çorap. 'Zametov sizin için oda ile ilgili tüm avlanan çorap, ve kendi kokulu, halka bedecked parmakları ile o Eğer bez verdi. Ve ancak o zaman teselli ve edildi Bir sonraki yirmi dört saat için sefil şey düzenlenen elinizde, biz sizden alamadım. Bu büyük olasılıkla bir yerde şu anda da yorgan altında. Ve o zaman Arka Bahçede Bilim 6. Bölüm pantolon için saçak için çok kalmış zavallı istedi. Biz çalıştı saçak ne tür bulmak, ama biz bunu gelemedi. Şimdi iş! Burada otuz beş ruble olan, ben on almak onları, ve ya bir saat içinde bunları bir hesap verecektir iki. Diye ama ben,
Zossimov aynı zamanda bildireceğiz neredeyse Oniki olduğu için, uzun zaman önce burada gerektiğini düşündü. Ve ben uzakta olduğum sürece, Nastasya, görmek, çok sık bakmak o bir içecek veya başka bir şey istiyor olsun. Ve ben söyleyeceğim Pashenka kendi kendime ne aranıyor. Güle güle! ' 'Onu Pashenka çağırır! ! Dışarı gitti ah, o derin biri 'Nastasya dedi sonra o kapıyı açtı ve durdu dinleme, ancak ondan sonra alt katta çalışan dayanamadı. O o ev sahibesi için söyleyebilirim ne duymak çok istekli. O besbelli oldukça Razumihin ile çok ilgileniyordu. Hasta adam fırlattı daha erken o oda bıraktığı yatak örtüsü kapalı ve bir deli gibi yataktan fırladı. bunları olmak için yanan, sabırsızlık seğirmesi o bekledi o işe ayarlayabilirsiniz böylece gitti. Ama ne işe? Şimdi, rağmen ona sanki, onu atlatmış. 'Tanrı İyi, sadece bana bir şey söyle: bunu biliyor musunuz Henüz ya da değil? Ne biliyorum ve sadece gibi davranarak ise, Ben yatağa am ise bana alaycı ve sonra da gelecek ve bu keşfedilmiştir olduğunu söyle uzun zaman önce ve sadece var ... Ben şimdi yapmak neyim? Ben ettik ne unutulmuş, gibi bilerek rağmen; tek seferde unutulmuş, ben Bir dakika önce hatırladım Arka Bahçede Bilim 6. Bölüm.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder