20 Kasım 2013 Çarşamba

Arka Bahçede Bilim 9. Bölüm

Arka Bahçede Bilim 9. Bölüm Razumihin bir çılgınlık neredeyse oldu. 'Oh, isterseniz, "diye kükredi. 'Ben senin beyaz kirpik çok olabilir size ispat edeceğiz iyi Ivan Büyük en olma Kilisesi atfedilebilir , iki yüz elli metre yüksekliğinde ve ben açıkça ispat edecektir tam olarak, giderek, ve hatta bir Liberal eğilimli! taahhüt! Eğer bahis mi? ' 'Bitti! O bunu kanıtlamak nasıl, en duymak lütfen olsun! ' 'Her zaman aldatmacasının olduğunu, onu yıkmak,' Razumihin kadar atlama ve havaya kaldırdı, ağladı. 'Kullanımı nedir Eğer konuşuyor? O bilerek tüm bu yok, siz bilmiyorum onu, Rodion! O sadece yapmak için, dün kendi yanında yer aldı Bunlardan aptallar. Ve dün söyledi şeyler! Ve mutluluk! O arada bir iki hafta için o kadar tutabilirsiniz. Geçen yıl o bir manastır girmeden olduğunu bize ikna: İki ay boyunca kendisine kalmış. Bir süre önce o aldı o evlenmek için gittiğini ilan başını içine, bu o düğün için hazır her şey vardı. Diye emretti yeni Gerçekten giysi. Hepimiz onu tebrik başladı. Orada Hiçbir gelin, hiçbir şey, tüm saf fantezi oldu! ' 'Ah, yanılıyorsunuz! Daha önce giysileri var. Bu oldu Bana yapılan aslında yeni giysiler 'sen içeri alıyor düşünüyorum 'Eğer iyi bir yüzlü
misiniz?' Raskolnikov sordu dikkatsizce. 'Bunu sözde olmazdı, değil mi? Biraz bekleyin, olur de seni almak. Ha-ha-ha! Hayır, size gerçeği anlatacağım. Tüm suç, çevre, çocuk, şu soruları hatırlamak aklıma bana ilgi senin bir makale Arka Bahçede Bilim 9. Bölüm zaman. 'Suç On' ... ya da tür bir şey, ben unutmak başlığı, ben Periyodik Gözden Geçirme iki ay önce zevkle okudum. ' 'Benim makale? Periyodik İnceleme? 'Raskolnikov sordu şaşkınlık içinde. 'Ben kesinlikle üzerine bir makale yazmak yaptı Altı ay önce kitap Ben üniversite sol, ama gönderdi Haftalık Dergisi için. 'Ama Periyodik çıktı. 'Ve Haftalık ortadan Reviewceased, neden bu kadar çok zaman basılı değildi. ' 'Bu doğru, bu yüzden ama ortadan kalktığı zaman, Haftalık Dergisi periyodik ile birleştirdi ve sizin makalede ikinci iki ay önce ortaya çıktı. Değil mi biliyor musun? ' Raskolnikov bilmiyordu. 'Neden, için onları dışarı biraz para alabilirsiniz yazı! Sen ne garip bir kişi! Sen konularda hiçbir şey bilmiyorlar böyle yalnız bir hayat sürmek endişe size doğrudan. Şu bir gerçektir ki, ben sizi temin ederim. ' 'Bravo, Rodya! Ben de bu konuda hiçbir şey bilmiyordu! 'Razumihin ağladı. 'Ben okuma-odasına için günlük çalıştırın ve isteyeceğiz numarası. İki ay önce? Tarih neydi? Bu değil ama ne olursa olsun, onu bulacaksınız. Bize söylemek değil düşünün! ' 'Eğer makale benim olduğunu nasıl öğrendin? Sadece bu bir ilk ile imzaladı. ' 'Ben tek şansı, diğer gün öğrendim. Editör sayesinde, ben onu biliyorum .... Ben çok ilgilendi. ' Ben hatırlıyorum 'Ben, bir suç psikolojisini analiz öncesi ve suç sonrası. ' 'Evet, ve tutulan bir suçun işlenmesini her zaman hastalık eşlik eder. Çok, çok özgün, ama ... O kadar ilgimi Yazınızın bir parçası değildi çok, ama yazının sonunda bir fikir pişman Eğer sadece açıkça çalışma dışarı olmadan önerdi. söylemek Bazı olduğunu size hatırlamak, bir öneri varsa, vardır ... bu, değil tam edebiliyoruz, ancak kişi ahlak ihlalleri işlemek ve mükemmel bir hakkı vardır suçlar ve bu yasa onlar için değil. ' Raskolnikov abartılı ve kasıtlı gülümsedi onun fikri bozulması. Ne demek istiyorsun? Suça bir değil mi? Çünkü çevrenin etkisi? 'Razumihin hatta bazı alarm sordu. "Hayır, tam olarak değil çünkü o, 'Porfiry yanıtladı. 'Olarak onun makalede, tüm erkekler 'sıradan' ve ayrılır 'olağanüstü.' sıradan erkek teslim yaşamak zorunda, hiçbir var yasa aşmak için doğru, çünkü, gördüğünüz değil, bunlar sıradan. Ama olağanüstü erkekler işlemek için bir hakkı vardır herhangi bir suç ve sırf, herhangi bir şekilde yasa aşmak için onlar olağanüstü. Yanılmıyorsam eğer, senin fikrin miydi? ' 'Ne demek istiyorsun? Bu doğru olamaz? "Razumihin şaşkınlık içinde mırıldandı. Raskolnikov tekrar gülümsedi. O anda nokta gördüm ve onu götürmek istedim biliyordu. O almaya karar verdi meydan. 'Bu oldukça benim çekişme değil,' o sadece başladı ve mütevazı. 'Yine de neredeyse doğru belirttiğimiz itiraf, belki de, isterseniz, mükemmel çok.' (Neredeyse verdi Ona bunu kabul etmek zevk.) 'tek fark ben olağanüstü insanlar her zaman bağlı olduğunu iddia yok onu aramak gibi, ahlak ihlalleri işlemek için. Aslında, şüphe Böyle bir argüman yayınlanacaktır olabilir mi. Ben sadece bir 'olağanüstü' adam doğru ... o olduğunu ima etti değil resmi bir doğru, ama karar vermek için bir iç haktır aşmak için kendi vicdan ... bazı engeller ve sadece durumda onun fikrinin pratik yerine getirilmesi için gerekli olan (Bazen, belki de, bütün insanlık için yarar) Arka Bahçede Bilim 9. Bölüm.

Arka Bahçede Bilim 9. Bölüm izle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder