14 Ocak 2014 Salı

Arka Bahçede Bilim 13. Bölüm



Arka Bahçede Bilim 13. Bölüm Çok Oldukça genç bir adam,!' Üçüncü görülmektedir. 'Ve bir beyefendi,' birisi soberly görülmektedir. 'Yok kim bir beyefendi bilerek ve kim değil var günümüzde. ' Bu ünlemler ve sözler, Raskolnikov kontrol ve kelimeleri, belki de vardı 'Ben bir katil, duyuyorum' dudaklarını bırakarak açısından, uzakta öldü. O delik sessizce bu sözleri, ancak ve, bakmadan yuvarlak, polis ofisine giden bir sokak geri çevirdi. O vermedi yolda şey bir anlık vardı ona sürpriz, o kadar olması gerektiğini hissetmişti. İkinci kez o elli duran, gördüğü Hay Market aşağı eğdi soldaki ondan adım, Sonia. O ondan saklanıyordu pazar yerinde ahşap gecekondular birinin arkasında. onun acı yolda sonra onu takip etti! Raskolnikov da o an hissettim ve tüm bu Sonia için bir kez biliyordu oldu onu sonsuza dek ve yeryüzünün uçlarına onu takip edecek her yerde kaderi onu alabilir. Bu kalbi sıkılmış ... ama sadece ölümcül yere ulaşmadan edildi. O oldukça kararlı avluya girdi. O monte etmek zorunda Üçüncü kata. 'Ben bir süre kadar devam edilecektir' diye düşündüm. Kader anı hala çok sanki o hissettim kapalı, sanki o göz için kalan süre bol vardı. Arka Bahçede Bilim 13. Bölüm Yine aynı çöp, aynı yumurta kabuğu hakkında yalan tekrar tekrar sarmal merdiven, daire kapıları açık, üzerinde Aynı mutfak ve aynı duman ve pis koku
geliyor onlardan. Raskolnikov o günden beri burada olmasaydı. Bacakları uyuşmuş ve onun altında yol verdi, ama yine de ilerledi. O, nefes almak için bir an için durdu bir erkek gibi girmek şekilde, kendini toplamak için. 'Ama neden? ne için? 'diye yansıtan, merak etti. 'Ben fincan içmek gerekir ne Bu fark eder ki? Daha iğrenç daha iyi. 'O 'patlayıcı teğmen,' Ilya Petrovitch bir anlık rakam için hayal. Aslında ona gidiyordu? Ebil o başkasına gitmek? Fomitch Nikodim için? Yapamadı geri çevirmek ve Nikodim Fomitch en konaklama gidebilirsiniz? En azından o zaman özel yapacaktı .... Hayır, hayır! 'Patlayıcı teğmen' için! O içmek gerekir, aynı anda onu içmek. Soğuk ve pek bilinçli Torna, o kapıyı açtı ofis. Çok az insan bu zaman içinde vardı sadece bir ev porter ve bir köylü. Kapıcı vermedi onun ekranın arkasından bile çıkmak. Raskolnikov yürüdü Bir sonraki odaya. 'Konuşamıyor Belki de hala gerek,' geçti onun aklından. Katip çeşit bir üniforma giymiş değil Arka Bahçede Bilim 13. Bölüm yazmak için bir büro kendini yerleşme oldu. Bir köşede başka bir katip kendini oturma edildi. Zametov yoktu, ne de, bir Tabii ki, Nikodim Fomitch. 'Hiç kimse içinde?' Raskolnikov kişi ele sordu, bürosu de. 'Kimi istiyorsun?' 'A-ah! Değil bir ses bir manzara görüldü değil, duydum, ama oldu Ben koku Rus ... bu masal ne kadar devam eder ... Ben unuttum! 'Hizmetinizde!'' Tanıdık bir ses aniden bağırdı. Raskolnikov ürperdi. Patlayıcı Teğmen durdu ondan önce. O sadece üçüncü odadan gelmişti. 'Öyle kaderin eli, 'Raskolnikov düşündüm. 'Neden burada?' 'Sen bizi görmeye geldiniz? Ne olacak? 'Ilya Petrovitch ağladı. O derece iyi mizah tabii ki oldu ve belki de bir önemsememek coşkulu. Bu iş ise 'sen oldukça erken. [*] Sadece ben buradayım bir şans ... Ancak Elimden geleni yapacağım. Ben, itiraf etmeliyim ... bu nedir, bu nedir? Özür dilerim .... ' [*] Dostoyevski ondan sonra olduğunu unutmuş görünüyor gün batımı ve bu Raskolnikov polis ziyaret son kez öğleden sonra ikide ofis o geldiğiniz için sitem edildi Arka Bahçede Bilim 13. Bölüm çok-TERCÜMAN late.. 'Raskolnikov.' 'Tabii ki, Raskolnikov. Ben unutmuştum hayal değil mi? Ben ... Rodion Ro-Ro-Rodionovitch, bu gibi olduğumu düşünmüyorum, değil mi? ' 'Rodion Romanovitch.' 'Evet, evet, tabii ki, Rodion Romanovitch! Ben sadece ona başlamıştı. Senin hakkında birçok soruşturma yaptı. Sana ettik temin ederim gerçekten bu yana grieved edilmiştir ... Ben gibi davrandı beri ... size bir olduğunu daha sonra bana açıkladı olduğunu edebi adam ... ve bir de bir öğrendim ... ve bu yüzden söylemek ilk adımlar ... bize Mercy! Ne edebi veya bilimsel adam davranış bazı özgünlük ile başlamıyor! Eşim ve Ben edebiyat için en büyük saygı, eşim bir var gerçek bir tutku! Edebiyat ve sanat! Sadece bir adam bir beyefendi ise, geri kalan her şey yetenekleri elde, öğrenme, iyi olabilir anlamda, dahi. Gelince bir şapka-iyi, bir şapka olsun ne yapar? kadar kolay bir topuz olabildiğince bir şapka satın alabilirsiniz, ama altında ne şapka, şapka kapsayan ne, bunu satın alamazsınız! Hatta gelip özür dilemek için anlam, ancak ederim belki düşünüldü ... Ama, sormak unutmadan istediğiniz bir şey var mı Gerçekten mi? Ben ailenizin geldim duydun mu? ' 'Evet, annem ve kız kardeşi.' 'Ben bile toplantı onurunu ve mutluluğunu yaşadım kardeş son derece ekili ve büyüleyici bir kişi. İtiraf Seninle çok sıcak var üzüldüm. İşte böyle! Ama benim Arka Bahçede Bilim 13. Bölüm uygun-bu mesele sizin bayılma de kuşkuyla etti bakarak görkemli kadar temizlendi! Bağnazlık ve fanatizm! Ben öfke anlıyorum. Belki de değişiyor ailenizin hesabına Konaklama gelen var? ' 'Hayır, ben sadece baktım ... Ben sormak geldi ... Ben düşündüm ben

http://www.cizgifilmi.gen.tr/izle-arkabahcedebilim-cizgifilmleri.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder