17 Ekim 2013 Perşembe

Arka Bahçede Bilim 2. Bölüm

Arka Bahçede Bilim 2. Bölüm normal değil. Birkaç kişi lokali zaman vardı. Dışında o bir akordeon ile adımlar, yaklaşık beş erkek oluşan bir grup ve bir kız tanıştığı iki sarhoş adam vardı aynı anda dışarı gitti. Onların kalkış odadan çıktı sessiz ve oldukça boş. Hala lokali kişi vardı bir bira bir pot önce oturma, son derece bu nedenle bir esnaf, sarhoş, ancak olduğu ortaya çıktı adam ve onun arkadaşı, tam etekli kısa bir gri sakallı bir büyük, kalın adam, kat. O çok sarhoş oldu: ve uykuda düştü tezgah, her şimdi ve sonra, o uykusunda sanki başladı ederken, onun geniş ayrı kol ve bankta ilgili sınırlayıcı vücudunun üst kısmı ile, parmaklarını çatlama Bazı hatırlamak çalışırken, bazı anlamsız nakaratı mırıldandı bu gibi satırları: 'Karısı, bir yıl o severek Karısı sevilen bir-bir yıl o- severek sevdi. ' Ya da aniden tekrar uyanma: 'Kalabalık satır boyunca Yürüyüş O kullanılan bir araya geldi bilmek. ' Ama kimse onun keyfi paylaştı: onun sessiz arkadaşı tüm bu pozitif düşmanlık ve güvensizlik ile baktı belirtileri. Odada başka bir adam vardı kim bir emekli devlet
memuru gibi biraz görünüyordu. onun pot yudumlarken ve şirkette yuvarlak bakarak şimdi ve sonra, ayrı oturma. O da, bazı olduğu ortaya çıktı ajitasyon. Bölüm II R Daha önce söylediğimiz gibi askolnikov, kalabalıklar için kullanılan ve değildi, o daha özellikle, her tür toplumda kaçınılmalıdır geç. Ama şimdi bir anda o diğer birlikte olmak arzusu hissettim insanlar. Yeni bir şey içinde yer alan gibiydi onu, ve onunla o şirket için susuzluk bir tür hissettim. konsantre perişanlık bütün bir ay sonra çok yorgun bir için yalnızca ve kasvetli heyecan o, dinlenmek için özlemi yılında, ve, an, başka bir dünyada, ne olursa olsun bu olabilir çevrenin pislik rağmen, şimdi memnun oldu lokali kalmak. Kurulması ustası başka bir odada, ama sık sık, ana odaya bazı adımlar indi kızarır-over üstleri geliyor onun şen, katranlı çizmeler onun kişi geri kalanı önce her zaman görmek içine. O giydi tam kat ve korkunç yağlı siyah saten yelek, ile hiçbir kravat ve onun bütün yüz gibi yağ ile bulaşmış gibiydi bir demir kilit. Sayaç on dört bir çocuk, durdu ve teslim biraz daha genç bir çocuk vardı ne olursa olsun istedim. Tezgahın üzerine bazı dilimlenmiş salatalık, kuru siyah ekmek bazı parçaları ve bazı balık, yatıyordu Küçük, tüm kokulu çok kötü kıyılmış. Bu insufferably oldu yakın ve böyle bir ortamda beş dakika iyi bir adam sarhoş olabilir ruhların dumanı ile çok ağır. Yabancılarla şans toplantılar vardır ilgi Suç ve Ceza? 0 bize ilk andan itibaren, bir kelime önce konuşulur. Bu tür kişi tarafından Raskolnikov yapılan izlenim bir emekli gibi görünüyordu kim, ondan küçük bir mesafe oturuyordu katip. Genç adam genellikle daha sonra bu izlenim hatırlattı, ve hatta önsezi atfedilen. O baktı art arda memuru, Arka Bahçede Bilim 2. Bölümkısmen şüphesiz çünkü ikinci girmek için açıkça endişeli, ona ısrarla bakıyordu konuşma içine. O sanki meyhaneci dahil oda, diğer kişiler de, katip baktı şirket için kullanılan, ve yorgun, bir gölge gösteren istasyonunun kişiler olarak onlar için hor küçümseyen ve kendi aşağı kültür, kiminle işe yaramaz olur onun sohbet için. O orta boylu kel ve kır saçlı elli bir adam,,, ve yiğitçe inşa. Yüzü, şişirilmiş sürekli içme, sarı renkli bir hatta yeşilimsi hangi keskin kırmızımsı gözleri dışında şişmiş göz kapakları ile belirti, Küçük Deliklerin gibi parıldıyordu. Ama çok şey vardı ona garip, bir sanki gözlerinde bir ışık oldu yoğun bir duygu-belki de düşünce ve istihbarat vardı, ama aynı zamanda bir şey bir parıltı vardı delilik gibi. O eski ve umutsuzca düzensiz giymişti tüm düğmeleri ile siyah elbise ceket, biri dışında kayıp Arka Bahçede Bilim 2. Bölüm ve bir o açıkça bu tutunarak, düğmeli vardı saygınlık son iz. Bir buruşuk gömlek ön, kapalı noktalar ve lekeleri ile, onun tuval yelek fırlamıştı. Bir katip gibi, hiç sakal, ne de bıyık giydi, ama olmuştu bu kadar uzun tıraşsız çenesini sert bir grimsi gibi görünüyordu fırça. Ve saygın ve çok onun bir şekilde ilgili resmi bir gibi bir şey vardı. Ama huzursuz olduğunu, kendisinin karıştırdı ? Planet eBook.com az 1 Ücretsiz e-kitaplar onun saç ve zaman zaman onun içine başını damla izin Arka Bahçede Bilim 2. Bölüm elleri dalgın dalgın lekeli üzerine düzensiz dirsek dinlenme ve yapışkan tablo. Sonunda o, düz Raskolnikov baktı arka bahçede bilim ve yüksek sesle ve kararlılıkla şunları söyledi: 'Ben girişim, onur efendim, kibar konuşma size meşgul miyim? Zira sizin dış değil mi ama, gibi komutu saygı, benim deneyim bana admonishes size eğitim bir adam ve içme alışık değil. Ben Her zaman zaman birlikte eğitim saygı var gerçek duygular, ve ben bir itibari danışman yanında değilim rütbe. Marmeladov-Bu benim adım; itibari danışman. bilgi-var size hizmet olmuştur için cesur olun? ' 'Hayır, ben çalışıyorum,' biraz hoparlörün tumturaklı tarzda sürpriz genç adam, cevap ve de bunu doğrudan ele alınmaktadır de. Anlık arzu rağmen o sadece herhangi bir şirket için duygu olmuştu Arka Bahçede Bilim 2. Bölüm sıralama, aslında o konuşulan üzerine hemen hissettim onun Herhangi bir yabancı için alışılmış sinirli ve huzursuz nefret kim yaklaştı ya da ona yaklaşım çalıştı. Arka Bahçede Bilim 2. Bölüm 'Bir öğrenci daha sonra, ya da eski bir öğrenci,' katip ağladı. 'Sadece ne diye düşündüm! Ben deneyim bir adam, büyük bir deneyim, efendim, ben 've o parmaklarıyla alnını vurdu kendini onayı. 'Sen bir öğrenci oldum ya katıldı Bazı kurum öğrendim! ... Ama bana izin .... 'O kalktı sendeledi, onun sürahi ve bardak aldı ve yanına oturdu
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder