1 Ekim 2013 Salı

Arka Bahçede Bilim çizgi filmi

Arka Bahçede Bilim çizgi filmi   Ezop Masalları Ezop tarafından Ezop Masalları? Cock ve Pearl Bir horoz kez çiftlik aşağı yukarı çalım ve oldu tavuklar arasında aniden o saman ortasında Shinning şey espied. 'Ho! ho! "diye dedim, 'bu, benim için' ve yakında saman altından dışarı köklü. Ne çevirmek yaptı Bazı tesadüfen kayıp olduğunu ancak İnci olduğu ortaya yard? , Dedim Usta Cock 'Sen, bir hazine olabilir' 'için ödül size, ama benim için değil, bir tek olurdu erkekler inci bir öpücük daha arpa-mısır. ' Değerli şeyler de yapabilirsiniz ödül onlar içindir. ? Planet eBook.com ücretsiz e-kitaplar Kurt ve Kuzu Kadar ararken, bir zamanlar bir kurt, bir yamaçta bir bahar alıştırma oldu, ne o görmelisiniz ama Kuzu sadece aşağı biraz daha düşük içmek başlıyor. 'Benim akşam yemeği var,' 'Ben ele geçirmek için bir bahane bulabilirsiniz sadece.' diye düşündü, sonra o nasıl su geçinip cesaret ', kuzu seslendi hangi ben içiyorum? ' 'Hayır, ana, hayır,' Lambikin dedi; 'su çamurlu olması halinde orada, ben ondan aşağı çalışır için, bunun nedeni olamaz Bana. ' 'O zaman,' Kurt dedi, 'neden beni kötü dedin geçen yıl bu kez isimleri? ' 'Olamaz bu,' Kuzu dedi 'Ben sadece altı ay ÖS eski. ' 'Umurumda değil,' Kurt hırladı, 'size değilse o oldu Baban, 've bu ile o zavallı üzerine koştu Kuzu ve onun
tüm kadar yedik. Ölmeden önce ama o dışarı soluk soluğa . 'Herhangi bir bahane, bir tiran hizmet verecek.'Arka Bahçede Bilim çizgi filmi Köpek ve Gölge Bir Köpek bir et parçası var vardı ve huzur içinde yemek için ağzına eve taşıyan bu oldu. Şimdi yolda ev o çalışan bir dere boyunca uzanan bir tahta geçmek zorunda kaldı. O geçti, o baktı ve altında suda yansıyan kendi gölge gördüm. Bu düşünce başka bir köpek oldu et Başka bir, o olması kararını Ayrıca. Bu yüzden sudaki gölge de bir çırpıda yaptı, ama ağzını açtı et parçası, düştü düştü suya ve daha görülmedi. Eğer de tutarak madde kaybetmek diye dikkat edin gölge. Aslan payı Aslan avı Fox, Çakal ile birlikte bir kez gitti ve Kurt. Onlar avlanan ve sonunda kadar avlanan Bir Stag şaşırttı ve yakında hayatını aldı. Daha sonra bölünmüş olmalıdır yağma nasıl soru geldi. 'Çeyrek bana bu Stag,' Aslan kükredi, bu yüzden diğer hayvanlar onu tenli ve kesmek dört bölüme. Daha sonra Aslan önünde onun tavır aldı karkas ve belirgin kararı: ilk çeyreğinde içindir Beasts Kralı sıfatıyla beni, ikinci olarak benim hakem, başka payı takip benim bölümü için bana gelir; ve dördüncü çeyrek için gibi, iyi, bunun için, ben isterim onun üzerine bir pençe bırakmaya cesaret edecek size görmek için. ' Onun ortadan yürürken 'Hıh,' Fox homurdandı bacaklarının arasında kuyruk, ama düşük bir homurtu konuştu 'Şunları yapabilirsiniz. büyük uğraşları paylaşmak, ama paylaşmayacağız yağma. ' Kurt ve Vinç A Wolf, o öldürdüğünü bir hayvan gorging olmuştu aniden et küçük bir kemik boğazına sıkışmış ve o yutmak olamazdı. Kısa süre sonra, boğazında korkunç bir ağrı hissettim ve koştu ve aşağı inleyen ve inleme ve arayan ağrı gidermek için bir şey. O her ikna etmek için çalıştı bir o kemik kaldırmak için bir araya geldi. 'Ben bir şey verecek,' dedi 'Eğer dışarı almak olsaydı.' Sonunda o, Vinç kabul etti çalışın ve onun yanında yatmak ve çene açmak için Kurt söyledi elinden geldiğince kadar geniş. Sonra Vinç uzun boynu indirdi Kurt boğaz ve gagası ile kadar, kemik gevşetti sonunda o çıktı. 'Rica etsem bana söz ödül verecek misiniz?' Dedi Vinç. Kurt sırıttı ve dişlerini gösterdi ve şöyle dedi: "Be içerik. Bir Kurt ağız içinde baş koymak ve var güvenlik içinde tekrar çıkarıldı; yeterince ödül olması gerektiğini senin için. ' Şükran ve açgözlülük birlikte değil gidin. İnsan ve Yılan Kazara bir Countryman oğlu, bir yılan kuyruğu üzerine trod hangi döndü ve öldü böylece onu ısırdı. Bir de baba öfke baltasını var ve Yılan takip, bir parçası kesti kuyruğunu. Yani intikam Yılanın batma birkaç başladı Çiftçi sığır ve onu kaybına neden oldu. Peki, Çiftçi Yılan ile telafi etmek için en iyi düşünce ve kendi inine ağzında gıda ve bal getirdi ve şöyle dedi ver: 'en unutmak ve affetmek edelim, belki de doğru cezalandırmak edildi Arka Bahçede Bilim çizgi filmi kesinlikle oğlum ve benim sığır intikam almak, ama ben

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder