25 Ekim 2013 Cuma

Arka Bahçede Bilim 3. Bölüm

şimdi onlara ihtiyacı, değil mi? Sen benim sevgili efendim, ne düşünüyorsunuz? Arka Bahçede Bilim 3. Bölüm Şimdilik o onun görünümünü yetişmek için var. Bu şıklığı, bu özel şıklığı, bildiğiniz, masraf? Yapmak Ve pomat o, seni görmek de var gerçek petticoats, kolalı olanlar, ayakkabı, çok,; şeyler olmalı o üzerinde adım olduğunda şen olanlar ayağını göstermek için bir su birikintisi. Eğer anlıyor musun, efendim, anlıyor musun ne tüm bu şıklığı demektir? Ve burada, burada kendi babası, Ben bir içki için para otuz copecks aldı! Ve ben içme! Ve ben zaten sarhoş var! Kim olacak, gel benim gibi bir adam yazık var, değil mi? Benim için üzgünüz efendim, veya değil mi? Söyle bana, efendim, üzgünüm ya da değil? O cam dolu olurdu, ama hiç içki sol yoktu. Pot boştu. 'Ne için acınmaz için vardır? "Meyhaneci bağırdı kim onlara yakın tekrar oldu. Kahkaha ve hatta yemin sesleri izledi. Kahkaha ve yemin de dinleme olanlar geldi ve Arka Bahçede Bilim 3. Bölüm izle
hiçbir şey duymuştum ama sadece arıyorlardı olanlardan taburcu devlet memuru rakam. 'Acınmaz için! Neden acınmaz duyuyorum? "Marmeladov'un aniden olarak, uzanmış kolunu ile ayakta, çıkmamış o olmuştu ama sadece bu soruya bekliyor. 'Neden acınmaz duyuyorum, öyle mi? Evet! bir şey yok için bana yazık! Ben, bir haç üzerinde çarmıha gerilmiş, değil çarmıha gerektiğini acıyordu! Beni çarmıha, yargıç oh, beni çarmıha ama bana yazık! o zaman bu eğlence değil için ben ama gözyaşları ve sıkıntı aramak, çarmıha gerilmek üzere kendimi gidecek! ... Eğer, varsayalım mı O senin bu bira bardağı bana tatlı olmuştur, satmak? O Sıkıntı Ben bunun alt, gözyaşları ve sıkıntı da araştırıldı ve bulduk ve bunu tadı var, ama o olacak bize yazık kim anladığından bütün insanlar, merhamet etti Tüm erkek ve her şeyi, O biri, O da hakim olduğunu. Arka Bahçede Bilim O gün gelecek ve O soracaktır: 'Nerede onu çapraz, tüketim üvey anne ve başka küçük çocuklar için kendini verdi kızı? Nerede onun beastliness tarafından yılmayan pis ayyaş, onun dünyevi babası? 'üzerine yazık vardı ve o diyecekler kızı, 'Bana gel! Zaten bir kez seni affettim .... bir kez seni affetti .... Çoktur senin günah olan forgiv- sen hast için en sana .... çok sevdiği 'O affeder benim Sonia, O affeder, biliyorum ... Ben kalbimde hissettim Ben şimdi onunla iken! Ve O, yargıç ve olacak olacak


Arka Bahçede Bilim 3. Bölüm

Daha fazlası için >> http://www.cizgifilmi.gen.tr/izle-arkabahcedebilim-cizgifilmleri.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder